Su1993 poyrazin_annesi28 163 boy 48 kiloyla hamile kaldım. 31 haftaya girmek üzereyiz 57 kiloyum hala inanamıyorum. Bakalım rekoru kaçla kapatacağız. Yürüyen bir göbeğe dönüştüm ne kadar büyürüm daha bilemiyorum 😂
Eminebayrambey Ben ilk hamileliğimde 25kilo aldım topladim çabuk verdim şimdi 36 haftamdayim 19kilo aldım ama doğumdan sonra birazda dikkat edersen çabuk veirim boyum 170 kilomda 85 şu anda yinede belli oluyor aldigim
poyrazin_annesi28 Bortubocek Ayy üzüldüm şimdi valla. Olsun iyi olsunlar da bende hiç bulantı biseu olmadi ondan gitmedi galiba boğazım çok açık 😅
Cgdm34 poyrazin_annesi28 hıc uzulme hepımız aynı durumdayız ben suan 65 kılodayıl 57 kıloyla hamılr kaldım sonucta can tasıyoruz yıyoruz ıcıyorz odemde olunca bu kılonun olması normal ☺️☺️sakın stres yapma uzulmede dogumda odem gıdıyor kıloların bır kısmı gıdıyor ☺️kalan kılolarıda artık kendı cabamızla verırız yeterkı evlatlarımız saglıklı olsun👍bende 31 haftalım hamıleyım yanı ☺️☺️
poyrazin_annesi28 Cgdm34 Evet öyle tabiki de işte insan yine düşünüyor 😌 Sağlıklı sihhatli olsunlar da. Ama alisicam inşallah doğumdan sonra veririz hepimiz 😌