oozlem Başakşehir Çamsakura şehir hastahanesinde doğum yapan varsa tecrübelerini paylaşabilir mi memnun kaldınız mı?
BEFECE oozlem merhaba forumda ara kısmına çam sakura yazarsanız orda çıkıyor doğum yapanlar yazmışlar hep 😊