minik_koala_ve_annesi Pazartesi dogum yaptim sutum yeni yeni geliyor ama cok degil humana cay kullaniyorum birde e bebek de damla varmis kullanip faydasini goren oldu mu bir de cay gunde kac defa icebilirim
Elisam123 minik_koala_ve_annesi 2 bardak iç canım humana çayın faydasını gördüm ben hastane çantama da koyacağım kısmet olursa
uraz_ve_annesi- minik_koala_ve_annesi ben doğum yaptığımda ebeler hemen bestlak damla getirdi sütüm artsın diye çok faydasını gördüm tavsiye ederim
Elifdemir2134 minik_koala_ve_annesi bestlak damla e bebekten aldım kullanmadım ama inşallah işe yarar
Elisam123 minik_koala_ve_annesi süt olsun diye sürekli birşeyler tıkıştırıyordum ağzıma öyle öyle çok kilo aldım bu seferkinde sadece sıvı beslenmeyi düşünüyorum ama bulgur pilavı beyaz sağan yeşil taze maydanoz marul bunların da çok etkisini gördüm özellikle bulgur bi de ılık duş almak çok faydalı duştan çıkana kadar şişiyordu memeler tabiki uyku en iyi süt uykuda salgılanıyor benim bebiş de uyurken emmeye alışmıştı öyle öyle büyüdü çok şükür
Elifdemir2134 minik_koala_ve_annesi https://www.hepsiburada.com/bestlak-st-arttirici-damla-p-HBV00000F8SVW?magaza=ebebek&url_src=and-product-detail bende burdan aldım nasip olursa kullanıp görecez ama faydasını görenler çok
minik_koala_ve_annesi Elifdemir2134 hemen alayim canim e bebek de damla dediler ama marka demediler cok sag ol