Selam kızlar bugun tam 36+0 çatı muayenesi yapıldı doktorum %50 %50 dedi dar demedi ama iç açıcı da konuşmadı acilmada yoktu zaten l neyse haftaya gel tekrar bakalim dedi..Sezeryan olursa ne zaman alırsınız dedim 38 den sonra alırım dedi yani 38+1 38+2 gibi. Herhangi bir sknti vs yok neden bu kadar acele ediliyor anlamadım. Ben ne yapayım bir fikir istiyorum lütfen 🌼