Halis4169 Merhaba kızlar 7+4 haftalığım bugün doktora gittik aşağıda dedi zamanla yukarı çıkar dedi ama zor buldu keseyi biraz fazla bastırdı yani bulmak için sizinde böyle yaşamışlığınız var mı nasıl oldu çok tedirginim .
MadameHappy34 Halis4169 Asagida ise dinlenmenizi ve is yapmamanizi oneriyorlar genel de.. eger uyari yapmadilarsa sorun yoktur.
Halis4169 MadameHappy34 evet ayak üstü kalma ve yorulma dedi doktorum bakalım inşAllah bir sorun olmaz