@“DemetElizz”#p24579813bende senin gibiydim geçmedi ölüyordum diş ağrısından yatamıyordum yemek yiyemiyordum gittim aktardan karanfil yağı aldım çok şükür geçti 3, tane dişçiye gittim hiç bir işlem yapamayacaklarını söyledi doktorumdan izin kağıdı istedim o da vermedi