Psikolojim bozuk başka türlü kendimi sakın duruma getiremeyeblirim. Daha öncede psikiyatriye gittim ama yazdığı ilaçları Bi iki kez kullanıp sonra kullanmadım. Gebelikte kullanılsa bisey olurmu gitsem görünsem tekrar doktora bu arada çevremdeki kişiler sayesinde bu duruma geldim normalde böyle değildim yani özellikle evlendikten sonra oldu