Tugcekrem07 Ağrılarının dakikasını ve kaç dakika da bir olduğunu takip et canım ne olur ne olmaz , ben 20. Haftada maalesef olumsuz bi durum yaşamıştım meğersem doğum sancısıymış ama erken diye hiç ihtimal vermemiştim
Serdar4125 Tugcekrem07 arada sırada oluyor sürekli değil mesela gece yattığımda çok oluyor bir de düz yattım da oluyor