Kızlar doğumda annem gelmeyi düşünüyordu farklı şehirlerdeyiz ilk hamile kaldığımda geldi yardım için ama çok konuşuyor evimize aldığımız herşeye karışıyor sürekli kıskanıyor eşim bana iyi davranıyor diye çağırdığıma pişman oldum resmen bide düğünde bize hiç yardım etmediler eşim herşeyin masrafını tek başına karşıladı ve bizden hep maddi beklentileri olduğu için eşimde sinirleniyordu şimdi çocuğumuz olacak yine hiçbir destekte bulunmuyorlar bende ondan dolayı gelmesini istemiyorum bende eşime dedim ara söyle gelmeyin istemiyoruz sizi diye eşimde söyledi ama bi yandan da duygusal hissediyorum annesiz kimsesiz gibi eşim zaten çok yardımcı oluyor bana ve ben sana bakıcı tutarım doğumda yardımcı olması için diyor Yinede kötü hissediyorum kendimi