Artık kafayı sıyırmak üzereyimmmm 25 gün önce 7 haftalık kürtaj oldum geçen hafta test yaptım idrarda negatifti sıfırlandı herhalde dedim
Bugün idrar testi yaptım pozitif çıktı gittim kan verdim 27 çıktı beta hamile miyim yoksa eski beta mı anlamadım :(