Rabiasal Kızlar merak ediyorum da kan değerleriniz nasıl? Kansızlık yaşıyor musunuz? Ben demir takviyesi kullanmama, çay kahve içmememe ve et tüketimine dikkat etmeme rağmen hemoglobin 10.5 ve gitgide de düşüyor 🙄
3melekannisi Rabiasal canim benimde 7.1 dr böyle dogum edemezsin dedi 36 hastalıkta hamileyim yarin kontrol var kapıcam bilmiuom
Neslihan5241 Rabiasal benimde öyle 9 a kadar düşmüş dedi doktorum ama ilaç yutamiyorum tiskindin nasıl doğum yapicaksin dedi doğumda kan kaybediceksin dedi gelde yut ilacı bende kan yapıcı şeylerde yesem fayda etmiyor.
Zeynepp__ Rabiasal benim ki de öyle cok fazla düşük doğuma 2 ay var ve ilaç kullanmama rağmen düzelmez ise 1 ay sonra kan takilacagim😑
3melekannisi Rabiasal tabikide ama artık geciktim heralde ilaç için çünkü sezeryan olcam sanirim haftaya alırlar doğumda kan takviyesi yaparlar diye tahmin ediyorum pekmez falan içmeye başladım ama bakalim
3melekannisi Rabiasal canim dr kan takviyesi verdi 2 gun hastanede yattım bugün çıktım 3 ünite kırmızı kan 2 ünitede beyaz kan verdiler daha değerim yeni 9 a çıktı doğumda yine vericez dediler 1 kasım dogum inşallah o zamana kadarda ilaç verdi onları kullanıcam rabbim sağ salim doğurmayı nasip etsin insallah🤲
Rabiasal Bana da doktorum serumla demir takviyesi verelim dedi. Onu yaptıracağım. Bakalım inşallah faydası olur. Ne yapsam artmadı çünkü demirim
Cansu1993 Serumla takviye yapıldı banada yarın tekrar kan sonucu alicagim bakalım umarım toparlamistir .hərgün kan ilacı aldığım halde demir düşmüş vitamin düşmüş bebekler cekiyormus
Rabiasal Bana da demir verildi serumla cuma günü. 2 hafta sonra kan değerlerine göre 2.si de verilebilirmiş.