Heraa20 Arkadaşlar 26. Haftada kontrole gittiğimde bebeğim baş aşağı pozisyonda idi, bugün 30. Hafta kontrolümde makat gelişe döndüğünü gördük kaçıncı haftaya kadar bu hareketler devam ediyor böyle kalma ihtimali var mıdır
Deletedmom_1003 Heraa20 daha 37.haftada makat gelişti,38.haftada bugün yeniden bakıldı aşağıda dedi :)
Seda35 Heraa20 29. Haftada bas gelisti 33. Haftada makat gelis olmus umarim tekrar pozisyonu degisir bende bekliyorum 😏
mimar_anne Bana da 26. Haftada baş geliş dedi dönmüştü ama bugün hareketlerini hep vajinanın orda hissettim daha önce makat gelişken de öyle hissediyordum sanırım benimki de döndü yerleri geniş şuan tekrar dönerler sanırım arkadaşımında böyle oldu 35 de tekrar baş aşağı döndü
Heraa20 Deletedmom_1003 beklediğim istediğim dilediğim cevap bu :) artık allahtan hayırlısı diyim ne diyimmm
NurM1 Deletedmom_1003 ya bende 37 ye kadar her hafta yön değiştirdi doktor artık sezeryan günü verdi umut oldunuz
Deletedmom_1003 Heraa20 normal doğummu istiyorsunuz ben biraz sezeryancı olduğum için çatım dar diye bide doktor sezeryan yapacak :)