Muhammethilal Arkadaşlar 5 haftalık hamileyim hiç halim yok midem de bir baskı var istifra edecem edemiyorum canm birşey istemio midemde ağrı folik asit içiyorum daha çok oluyor çok halsizim bunu yaşayanlar ne yaptı acaba
Muhammethilal Ben perisanim.kizima hamile iken hiç bir şey yaşamadım ama bu kez neden böle oldum bilmiorum
Muhammethilal Bn keseyi gördüm fakat bebek ve kalp atışı erken dediler ki erken zaten ama çok kötüyüm hicmi biraz halı olmaz insanın istifra edebilsem belki iyimolacak ama yok
Tugba_3 Doktor ufak bir nokta gördüğünü söyledi ama bunun kese olup olmadığını ilerleyen günlerde anlarız cuma günü gel dedi. Ben cuma değil pazartesi giderim belki o zamana kadar net belli olur
Muhammethilal Bnm keseyi bnde gördüm gülle büyüklüğündeydi ama bebek ve yok daha dedi erken dedi bir ay sonra gel dedi bn ayın 5 gitmiştim atın 21aldim randevumu
Tugba_3 Benim betahcgm geçen hafta cuma yaptım 2066 çıkmıştı doktorum çok düşük dedi korkuyorum kesede görünmedi ya dış gebelikse
Muhammethilal Yok cnm bnm ilk bebegimde keseyi görmedim doktora rahim duvarı çok kalın yüz de yiz gebeik var demişti test yaptık kan 198cikti çok dusuktu 8 haftada gittim hem kese gördüm hem bebek hemde kalp atışını gordum
Muhammethilal Dış gebeleik olsaydı çok çok yüksek çıkardı testi ve sancın olurdu cnm korkma değeri düşük çıkan kişiler genelde kızı olurmus bak bnm bebeğim kız doğdu senin yine 2 küsur çıkmış bnm 198;
Muhammethilal İnşallah cnm bnm bak bn kızımı tedavi ile oldum bu bir mucize oldu bize hala soktayiz ins ikimizde hayırlı haberler aliriz
Tugba_3 İnşallah benimde bir düşüğüm olmuştu üç yil sonra hamile kaldım inşallah ikimizde hayırlısıyla kucağımıza alırız bebeklerimizi