Canım ben 3. Trimesterdayım yoksa İnan bende çektirirdim nerdeyse her akşam dişim ağrıyor sabaha kadar karanfil yağıyla geçirmeye çalışıyorum birde parol senin haftanda olsam düşünmez çektirirdim sanırım benim kuzenim 3 hamileliğinde de iki dişini çektirdi hep bir şey olmadı şükür zaten senin durumuna göre hareket ediyorlar o acı daha çok zarar veriyordur emin ol