19+2 haftalık gebeyim. Özelde takipteyim doktorum 14 haftadan itibaren kendinden çok emin bir şekilde cinsiyetin kız olduğunu söylüyor. Hatta biz yanılma payını sorduğumuzda her gittiğimizde tekrar tekrar bakıp apaçık özel bölgesinin göründüğünü ve bir şüphesinin olmadığını söyledi. Bugün devlet hastanesine detaylı ultrason için randevu almaya gittiğimde ultrasonla bakar bakmaz erkek diyor doktorun değil mi diye sordu, hayır kız diyince erkek görüyorum detaylı ultrasonda belli olur dedi. Başına böyle bir şey gelen oldu mu