Merveclnk Belimin altı popomun üstü dediğim yer ağrıyor bugün 21+6 olcaz gece çok hafif kasigimin sağına da vuruyor ağrısı bacaklarıma iniyor arada normal mi acaba bilemiyorum. Kasılma falan mı yoksa büyüdüğü için mi yapıyor anlayamıyorum.
ozlmm123 Merveclnk çok normal canim artık bu haftadan sonra ağrılar normal tabi şiddetli ağrın olursa doktoruna sor yine de ama b3bek büyüdüğü için ağrılar gayet normal
eylulicten Merveclnk bu agrilar cok normal canim. Sadece birazcık erken baslamis olabilir magnezyum eksikligi olabilir doktoruna mutlaka soylemelisin
Yagmurrr98 Merveclnk Vallahi aynen benim yaşadıklarım belimin kenarlari agriyo boşluk olan kısım bazen arada kasık ağrısı midem desen almış başıni gidiyorr🥲🥲🥲
Esracnplt Merveclnk ben de 20 . haftadayım benim de aynı yerde ağrım oluyor. Gece uyutmuyor bacaklarıma iniyor kalçalarım kaba etler dahil acaip ağrıyor. Rahim büyümesi huzlandığı ve bebek artık yukarı çıkmaya başladığı için normalmiş bu haftalarda diye öğrendim
Merveclnk ozlmm123 yani şiddetli değil böyle rutin devam ediyor sancı girer çıkar falan öyle değil öğlenden beri böyle anlamadım ☺️
fatimahuseynova bence normal cogu hamileden duydum ara ara oluyo bendede😇ama. yinede doktoruza soyleyin😇
eylulicten Merveclnk bi doktorunuza soyleyin bence ben soylemistim haftama gore 28 de basladi benim daha erken diye magnezyum vermisti
Merveclnk BBuseY bana erken doğum riski dusuk riski olabilir falan dedi hemen 😅 ya da idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi daha yeni baktırdım oysaki bisey yoktu anlamadım yani.
emsef Merveclnk doktorun niye böyle söyleyip seni korkutmuş ki , benim 20. Haftamda başladı hatta yürüyemiyordum magnezyumu kaç gün kullandım işe yaramadı düzenli kullanmak gerekiyor işe yarıyor. Korkma canım allahım izniyle bir şey olmaz
Merveclnk Esracnplt benim de öyle yani böyle tam popomun oradaki kemikler hafiften sızlıyor hemen dusuk tehlikesi erken doğum diye tedirgin etti beni en son tetkiklerim de iyi oysaki 🤔
Merveclnk emsef hiç anlamadım felaket tellalı gibi herseyde aynı şeyi söylüyor Bi tuhaf hemen gel tahlil yapalım anladık yani özel Bi para alacak bizden de herseyde de olmaz yani 😅
Esracnplt Merveclnk ay hiç korkma ya ultrsonda bebek sağlıklı yerleşimi iyi ise gerisi teferruattır. Dr’a çok sık arayıp danışınca öyle korkutuyolar hep