_Nur_1818 Kızlar ağzımda acı bir tat var ne yesemde pek bir şey farketmiyor 22. Haftamdayım yaşayan varmı neden olur
68selda06 _Nur_1818 maalesef ben 13 haftalık hamileyim ağzımın içi zehir gibi valla yaa tatlı bil yesem 2 dakika da yine aciyo