denizaktas Kızlar özellikle akşamları ve geceleri çok oluyor boğazıma sanki asit dökmüşler çok kötü yanıyor bu sorunu yaşayıp çözüm bulan var mı ? 🥺
Mrvmnv Benimde 20. Haftada başlamıştı 32. Haftaya kadar sürdü sonra geçti şimdi 37. Haftadayım tekrar başladı😔 doktorum rennie tablet verdi ama fayda yok süt çok iyi geldi deneyebilirsin ☺️