Meryem0555 Kızlar cati muayenesi oldum hafif basık dedi sezeryan önerdi pesine özele gittim ordaki doktor da yüzde elli yüzde elli normal dogum yapabilirsin ama riskli dedi sezeryan önerdi başına gelen varmi ne tercih ettiniz yorumlarınızı bekliyorum..
snmhsnn Meryem0555 yprum yazayım da üst de kalsın hiç belli olmaz öyle olup yapan da vardır bence eskiler çatı muayenesi mi oluyordu hepsi doğuruyordu fikirlerini etkilemek istemem ben olsam yüzde ellilik şansımı denerdim çünkü normal doğum istiyorum hakkımızda hayırlı doğumlar olsun inşallah 🙏
Papiiii Meryem0555 ya bi kezde sordum kimse cevap vermedi bana ilk gebeligim ne oldugunu bilmiyorum nedir cati nasil yapiıiyor tam olaraq zormu acilimi
Cansuu16 Meryem0555 kaç haftalıksınız peki bende yarın çatı muanesi olucam inşallah müsaittir normal için
Tinkerbell_0423 Papiiii canım doktorun alttan muayene ediyor . Normal doğuma uygun mu die bazıları doğuma yakın doktor isterse muyane oluyor bazıları doğum zamanında sen nasıl istersen ben şahsen iki doğumumda da . Doğuma gidince oldum 🌼
Meryem0555 Papiiii çok zor değil ama biraz aciyor alt tarafı komple açıp çatala yatıyorsunuz doktor parmağını sokuyor biraz ileri ittiriyor biraz acıdı dayanamayinca acıdı dedim geri çekti dayanilmayacak bisey değil ama hiç acısız da degil
Totoro suelin burada okuduklarımdan dolayı çok korkmuştum ama aşırı acıyan bişey değil. Scı tabi ki oluyor ama kısa sürüyor ve fazla acımıyor.
92-anne Meryem0555 ben de bugün çatı muayenesi oldum biraz basıklık var dedi ama normal doğum yapamazsın demedi sadece ilk gebelik olduğu için kesi olur dikiş olur dedi baştan söylüyorum dedi
Meryem0555 92-anne size bi tik daha olumlu konuşmuş bana direk öneriyorum dedi hakkımızda hayırlısı olsun 🙏🙏
Esr000 Meryem0555 doktorunuz daha önce ultrasondan gördüğü kadarıyla normal doğum bekliyorum vs demiş miydi