Babymango Uyuyanguzel doktorum bana 36 da yapacağını söyledi ama yaptırmayı düşünmüyorum o kadar erken
snmhsnn Uyuyanguzel 35haftamda oldum akıntım çok geliyor diye alttan muayene olacağım diye çatım da kontrol edildi zor bir şey değil korkulacak bir şey de değil 🙏☺️
Sevvvv41 suelin ultrasyonda rahim ağzın kapalı diyo bana bence ondan dolayı bakmıyo bide nst de sancı da çıkmıyo baksa belki doğumu tetikler diyorum bazen 😄gelsin istyrm artık