neseligunler evet biliyorum o durumu benim tokluk 106 cıktı aksam ekmek yok denecek kadar az yedim.. Doymadım bile bende puding yedim yani 1 saat once dedim Bi kaç cıkacak acaba deneyim 20 dk sonra ölccem bakalm 140 cıkarsa yine iyi belki benimde 150 cıkar oyy napcaz blmıyorm cok zor nefisle baş etmek :))