Yares611 Merhaba arkadaşlar, 14 haftalık hamileyim, hormonlarla mı alakalı bilmiyorum aklıma köpeğime ya bişi olursa, ya şöyle olursa gibi gereksiz kötü düşünceler geliyor, sizin ruh haliniz nasıl?
Kleopatra- Yares611 Doğum yapınca hepsi geçiyor. Bende annemi düşünür ağlardım hep. Hala biraz duygusallık var lohusalıktan ama hamilelikteki gibi olmuyor.
mavideniz6 Yares611 Sihirli annem izlerken ağlayan bir insan olarak hormonların alt üst olduğunu söyleyebilirim heralde 😂
_edakrsu22 @Yares611 28 haftadayim doğum korkusu sardi kargı icerisindeyim uykumda bile düşünür oldum 2 gündur aglayasim geliyor
Caglaa21 Ayy bende bısey paylaşmak istiyorum geçen gün otobüste hastaneye giderken müzik dinliyordum aşırı severim dimlemeyi ve roman havası çaldı kulaklıkta bende azıcık dinledim sonra hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım kendimi tutamadım bütün otobüs bana bakınca ne bakıyorsunuz hamileyim dedim