ikimelekannesii22 Kızlar 5 gün önce doğum yaptım bebeğimde hafif sarılık varmış nasıl gecer acaba bol bolda emziriyorum ama 🤷🏼♀️
fatmaa37demi5 ikimelekannesii22 bizimde cok az sarılık çıkmıştı. Doktorumuz 2 saatte bir bol bol emzir dedi. Şuan geçmiş durumda
Kleopatra- ikimelekannesii22 Bana da bol bol emzir dedi. Bakalım emziriyorum inşallah geçer. Hafif bir sarılık varmış zaten. Çok olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz.
AyFatma ikimelekannesii22 bol bol emzirin emmezse çay kaşığı ile verin sarılık artıkça çocuk uykuya dalar gözünü bile açmaz siz her yarım saatte 20 dakika da bir emzirin sizi çekmese reddeder çünkü halsizidir siz sütünüzü sağıp çay kaşığı ile verin