_sanslianne_ Uyuyanguzel bugün gittim doktora 2550 gram olmuş sanki bu sefer az almış gibi geldi haftası da 35 olarak çıktı kafama takıldı 😒
_sanslianne_ Uyuyanguzel 35 haftalik durumu iyi kilosu şu kadar olmuş dedi başka bisey demedi sormayı unuttum niye geri çıktı haftası diye sezeryan için gün alınacak diye konuşma olunca sormayı unuttum
suledemrrr Uyuyanguzel konuyla alakasız ama haftamız aynı çatı muayenesi oldunuz mu doğum şekliniz belli mi acaba
Uyuyanguzel suledemrrr çatı muayenesi henüz olmadım artik her hafta kontrol olucak ilk düşüncemiz normal doğum ama sonradan ne olur tabi belli olmaz canım
suledemrrr suledemrrr Uyuyanguzel teşekkür ederim bende olmadım herkes çok geç falan dedi kafam karıştı sizinle haftamız uyunca sormak istedim hayırlısı olsun inşallah
Fnd92 36+2 bugün 2906 gr 50cm olmuşuz az mı acaba diye düşünüyordum 😕 çünkü 27ekimde sezaryene giricem kaç gr daha alır acaba
Snemgokbil Fnd92 sezeryani siz mi seçtiniz gününü ben de 36+2 oldum tam 39da diyor yani 3 hafta var diyo
Fnd92 Uyuyanguzel teşekkürler cevap için doktor iyi dedi ama genede insan rahatlatmak istiyor kendini😊
Uyuyanguzel suledemrrr bence gec değil cunku daha 36 haftaligiz bosver herkesin dediğine aldırma en iyisini doktorlar bilir:)
Guzelhayat 35.2de 2760gramdi 49sm di kizim.cuma günü 36.4olucaz 3kilo olmuştur nefes alamiyom valla bir yarim kilo da alsa nolur bilmiyorum.sezeryan için gün alcaz cuma.
gkbyza Başkalarının bebekleriyle karşılaştırmak yerine bu tabloya bakabiliriz ama yine de her bebek bir değildir önemli olan ciğer gelişimi 🫶🏻