SultanYenihan Merhabalar Cumartesi doğumum var öksürük grip oldum öneri varmı acaba ne yapabilirim Şimdiden teşekkürler
Bade5 SultanYenihan bende cuma günü doğuma gircem bugün grip oldum burnum akıyor ıhlamur içiyorum şimdilik sezeryana engel mi acaba? Ya bebeğe bulaşırsa ? 😔
Bade5 SultanYenihan ıhlamur 2 fincan içilebilir yazıyordu internette bi de parol içebilirsiniz en azından boğazınız rahatlar biraz
RuyaEce Ahh ahh ben de aynı durumdayım inşallah hemen iyilesiriz kızlar bol tavuk suyu bol limonlu çorba, terleme ve ılık duş…