Ben ne çekiştirme hissettim ne dokunma. Sıfır histi ve mükemmel geçti diyebilirim. Midem bulanır gibi oldu mesela hemen müdahale ettiler. Konuşarak muhabbet ederek geçti. Ben farklı bir ameliyat için genel anestezi oldum berbattı. Uyanamıyodum, uyandım ve sürekli kustum, başım döndü 2 gün kendime gelemedim. Sezeryan acısı zaten berbat biliyorsunuz, üstüne bir de genel anestezi dertleri birleşse nasıl olurdu tahmin edemiyorum. Bende bel baş ağrısı da olmadı. O anları da hiç kesiliyor gibi düşünmedim o yüzden rahattım ❤️