Gozdetalay 39 haftalık olduk ama bebek hala asagıya ınmedı nefes almakta zorlanıyorum Ve hıc ses seda yok Bı yandan bıran once bıtsın dıyorum bı yandan korkuyorum Gun gelsın ıstemıyorm Nolacak boyle acaba Sızde durumlar nasıl kızlar
ayseNure Gozdetalay 39+2 bende ama ne sancı ne başka birşey yok. Bu son zamanlar geçmek bilmiyor. Bi an önce sağlıkla kucağımıza alırız inşallah
nnnaaz Aynı durumdayım 39+2 bugün muayene oldum hala tık yok alttanda muayene oldum herşey normal nst normal su normal çok şükür. Ama artık doğsun istiyorum. Yoksa 40+5te sezeryan olacak 😒