Rabia04_09 Aşırı mide bulantısı çekiyorum doktorum bunu önerdi. Gece 2 tablet al dedi bu şekilde kullanıp faydasını gören oldu mu ok değil mi iki tane
Ftshn Rabia04_09 ben de 2 tane kullanmayla başladım sonra günde 4 e kadar kullanabileceğimi söyledi daha kötü zamanlarda günde 4 tane kullandım çok faydasını gördüm. 20. Haftada tamamen bıraktım
fskzkya Rabia04_09 Hic zarari yok canim ben 12.haftadan beri gece yatarken 2 tane iciyorum onun sayesinde daha iyiyim ama 37.haftama girmek uzereyim hâla kullaniyorum birakinca tekrardan bulantilar basliyor
Edanur555 Rabia04_09 Ben 6. Aya kadar kullandım gece 2 gündüz 1 tane içiyordum hamileler için üretilmiş bi ilaç zararı yok
Rabia04_09 fskzkya normalde hiç kullanmaktan yana değildim ama maaf etti artık beni inşallah etkisini görürüm
Omur_2121 Rabia04_09 37+3 haftalık hamileyim halen kullanıyorum gece 2 tane atıyorum çok şükür eskisi gibi değil biraz durdu bulantılar yoksa asla bişi yiyemiyordum sürekli bulantım var doktor bile şaşırdı daha dün yazdırdım halamı dedi hocam hala dedim durmuyo 😑