Bsealc Kızlar 17 haftalık hamileyim doktor kan almıştı bugün hamilelik hormonu biraz düşük çıkmış dedi duphaston ilaç kullanıyorum kanama yada ağrı olmadığı sürece korkma dedi başına gelen var mı hiç