Honeymom17 Arkadaslar iyi aksamlar. Acaba ozelde yaptirdigim 2li tarama sonucum e nabizda cikarmi sonucum cikmis oglen doktorum aradi fakat e nabizda goremiyorum..
Esayser E nabızda çıkıp çıkmadığı gözüküyor ama detay gözükmüyor doktor değerleri grafik halinde çıkarıyor sınırdamı kaç çıkmış vs bilgide veriyor şema üzerinden