Nupelda selam 🙋 sizinle buca kadın doğumda özel oda yok diye konuşmuştuk. Bugün birşey duydum ama doktora o kadar çok soru sordum ki bunu sormayı unuttum. Doğumda refakatçi almiyolarmis doğru mu acaba ? Yani doğumdan sonra odada tanımadigin 5 tane kadın varken bebeği orda bırakıp tuvalete nasıl gidicez ? Bana çok saçma geldi inşallah doğru değildir. Doğumda ben de yanlız olmak isterim bana doğumdan sonra kimseyi almamak çok garip değil mi ?