Nupelda merhaba bende narlıderede oturuyorum 9 eylüle gidiyorum tercih etmemin sevebi hem evime yakın oluşuydu hemde hastaneyi çok seviyorum işlerim olmuştu daha önceden birçok şeyinden memnun kalmıştım sizde narlıderedeym yazınca yazmak istedim doktorum yar. Doç. Erkan çağlıyan gözüm kapalı tavsiye ederim çok memnunum şuan 31. Haftadaym en başından beri ona gidiyorum çok ilgili bi düşünün derim bence