34+6 yız bizde mide yanmam bir defa oldu çok şükür yaşamadım ama cok agrım var koltukta uzanırken bile heryerim agrıyor elim ayağım çok şiş vajinamda baskı hissediyorum.Bebeğimin kafası 2 hafta öndeymiş normal doğum zorlayabilir dedi dr sezeryan olacagım sanırım.