AslihanAslihan94 Kızlar ben 36+5 hamileyim. Dün gece iç çamaşırımda ıslaklık hissedip hastaneye gittim . Ebe muayene etti alttan evet ıslaklık var nst yapalım doktorun gelmesini bekleyelim dedi. Saat 7 gibi nst normal açılma yok sancı yok dedi doktor beni görmeden eve gönderdi. Azar azar ıslaklık hissettim gün boyu ve saat 3 gibi hastaneye gittim doktor sadece ultrason ile muayene etti nst tekrar yapıldı suyun az değil çok iyi nst normal doğum başlamamış dedi ve yine eve geldim. Ama iç çamaşırım neden hala ıslanıyor ?
EAK AslihanAslihan94 son aylarda şeffaf akıntı çok oluyor hatta pantolonuna geçecek kadar olabiliyor, bazen de idrar kaçırma oluyor ama anlamıyorsun idrar olduğunu
Melismelo Suyun değilse, akıntıdır benimde bir kac haftadır su gibi akıntım var normal 39. Haftamdayım, sumu değilmi diye test yapmadımı altan muayenede kültür alır gibi