Tubalin Selam kızlar 37. 3 haftaligim normal doğum planlamistik doktororumla ama beyinde kılcal damarlarim tıkalı olduğu için normale izin verilmedi . Pazartesi sezeryanla melegimi alicam kucagima bana çok dua edin çok korkuyorum 😔
Deniz2961 Tubalin cnm Bn hep norml DGM ıstyr dum sezeryandan cooook korkuyordum hıc istemıyrdum acil sezeryana alınmak zorunda kaldım vee korkudan baylmşm yanı kendi kendine rahatlatman lazm🙈🙈🙈🙄🙄😂😂😂😂