Dibekli 20 gün önce doğum yaptım iç dikislerim vardi 4 tane de dış dikiş vardi onlar düştü iç dikişler de düşer mi benim vajina girişinde ipler gelmeye başladı bilgisi olan yazabilir mi 😒korkuyorum biraz da