suelin Daisydaisy gunde 4-5 kupa demli içiyordum ama bırakmak zorunda kaldım çünkü demirim düştü iyice 😓 caysiz da olmuyor ki
Cgdm34 Daisydaisy valla kahvaltıda 3 veya 4 bardak ıcıyorum napayım dayanamıyorum çaydızda duramıyorumm😂😂
CadalozCivciv Daisydaisy 21 haftalığım baya içiyorum çay çok seviyorum yoksa aklıma kola vs geliyor onun yerine çay içeyim diyorum ama son aylarda demire dikkat etmek lazım tabi
Daisydaisy suelin bende bir demlik bitirirdim simdi açık limonlu gün içerisinde 5 bardak umarım Bi zararı olmaz
suelin Daisydaisy nesquik aldirdim ben oyle tüketiyorum yani o top top olanindan .sabah kaşıklayip yiyom sütü de icinde tuketiom ama normalde de iciom sütü
Daisydaisy Cgdm34 bende açık içmeye dikkat ediyorum doktoraya danışmanım kan değerlerimize daha bakilmadi
Cgdm34 Daisydaisy benım kan degerlrımde bır sıkıntı cıkmadı canım ama bende kan yapıcı ne varsa yedım ıctım desem yerıdır cunku çay kansızlık yapıyor 😞😞ama dayanamadıgım ıcın ıcıyorum
Ledeyna21 Daisydaisy bu kadar takıntı yapmayın limon çok sık kullanmayın ilk zamanlarda çay çok etkilemez biraz rahat olun hamileliğinizin tadını çıkarın 🌺
Nazli_1169 Daisydaisy bi demlik yarısını neredeyse hergün içiyorum Allah’a şükür sağlıklıyız ama demir Emilimini etkiliyormuş oda şeftali falan yemen lazım bolca , ben aşırı derecede meyvede yedim yine de dikkat et