Slaaa34 Herkese selam, 33 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim bebeğin göbek çevresi geride olduğunu söylediler başına gelen var mı ?
Dilaraortacc1 Slaaa34 hicccc takma bak kesinlikle banada 2 hafta geride diyolardi neden dedim cılız bi çocuk olacak dedi doktorum 3500 doğdu şimdi 1. Ay kontrolünde 1 kilo almış usg ölçümleri yanlış çıkıyor takma kafana
Elyesa Slaaa34 benim oğlumda da iki hafta geriden gelmeye başlamıştı.. elhamdulillah hiçbir sıkıntısı yoktu
Frhnn Slaaa34 Bende geçen gün gittim kontrole 10 gün geriden dedi karim çevresi artık doktorlar ne deseler takmıyorum ya😁Rabbim sağlıkla kucağımıza almayi nasip eylesin😊
Betto Slaaa34 bende de aynı durum oldu yakın takibe alındım kafası haftasına göre uyumluydu ama göbeği iki hafta geriydi . Enox iğne verdi kan sulandırıcı . 5 gün sonra tekrar gidicem inşallah iyi gelmiştir bebeğe .