Selam kızlar, bugün tuvalete gittiğimde külodum’da su damlacıkları gördüm yada bana öyle geldi, ama neredeyse iki yemek kaşığı kadar ıslaklık vardı, akıntıya benzemiyordu (genelde akıntım beyaz olur) sonra kurumaya bıraktım eğer su ise kurur eğer akıntı ise lekeli gene kalır diye düşündüm, ve kurumuş külodum. Ama çişte değil eminim , kokmuyordu ve çişimi de tutabiliyorum kaçırdığım hiç olmamıştı bu zamana kadar. Yardımcı olabilir misiniz sizce su mudur yoksa akıntı mıdır endişelenmelimiyim acaba ?
İlk gebeliğim 35+6