Sibsibkl haftamizdayiz dün hafif bir kanamam oldu hemen doktora gittim. Hiçbir sorun yok dedi bebek gayet hareketli kalp atışları normaldi. Progestan kullanmaya başladım. Hala kahverengi lekelenmem ve şiddetli kasık ağrım var. Bunları yaşayan var mı? İster istemez tedirginligim gecmiyor 😔
Sibsibkl Ahuum hamile kalmadan önce vajinal muayene oldum ama şuan doktorum yapmadı tehlikeli olabileceği için
Seyma0323 Canım bende kahverengi lekeleme yaşadım 13 haftalıkken heralde, bol su iç dinlen ve uzan fazla ayakta durma hatta hiç durmamaya çalış. Progestanı düzenli kullan. Sıcak su ile banyoda yapma. Rahim uzunluğunuda ölçtür eğer ağrın var ise
Sibsibkl Seyma0323 öğretmen olduğum için maalesef ayaktayım ama doktor sakıncası yok dedi onun dışında sürekli dinlenmeye çalışıyorum. Rahim uzunluğuyla ilgili hiç konuşulmadı onu bir sorarım teşekkür ederim 🙏 senin şuan sağlıklıdır umarım bebeğin
Sevvl Sibsibkl tehlikeli değil bende doktorum yoktu kanama ile gittiğimde alttan başka doktor baktı doktoruma bişey olurmu dedim bana insanların uydurduğu şeyler bir doktor olarak tehlikeli olsaydı yapamazdık yıllardır ki alttan muayeneden sonra bile kanaman olmuş olsaydi yine ona baglamazdim için rahat olsun dedi
Seyma0323 Sibsibkl Biz şu an 31+1 olduk canim darisi başına🤲 benimde sanki hafif ağrı vardı regel gibi çok hafif ama tam net hatırlamıyorum. Ben 1 haftalık rapor almıştım canim, bence sizde alın nolur nolmaz ama bu sefer çocuklar dersten kalacak :( işiniz zor Allah yardimciniz olsun
Sibsibkl Seyma0323 çok sevindim inşallah biz de sorunsuz o günleri görürüz☺️ rapora da gerek yok dedi ama içim hiç rahat değil başka doktora görünüp rapor işini tekrar sorayım en iyisi.
Sibsibkl Sevvl her doktor farklı düşünüyor maalesef hangisi doğru anlayamıyoruz😐 mutlaka başka doktora da gorunmeyi düşünüyorum zaten
Seyma0323 Sibsibkl canım içiniz rahat olması için farklı bir doktorada görünmenizi tavsiye ederim ben öyle yapmıştım, eğer gideceksiniz rahim uzunluğumda iyimi ultrasonda diye sorun. Ben sormamıştım ozaman bilmiyordum ama bir kaç arkadaş önemli dedi
Ahuum Sibsibkl bi önceki yazan arkadaşa katılıyorum. Burada sana yazanlar ben gibi çoğu ilk başlarda leke ile başlayıp daha sonra gebeliği yatarak geçiyor. Bnmde senın gibiydi . Rahim azı yetmezliğim varmış . Alttan muayne olursan açılma olup olmadığına bakar. Bnmde öncekı doktorum hiç bişy yok dedi progestan verdı hayatımın en kötü gününü yaşadım. 10. Haftadan beri yatıyorum . Korkma sakın bebeğim hala taş gibi:) ama kesinlikle rapor almalısın yatarak geçirmelisin iş vs asla yapma
Sibsibkl Ahuum hemen başka doktora randevu aldım bile dediklerinizi mutlaka sorup emin olacağım 😐 Allah hepimizin bebeğine sağlık versin🙏