Hazal_ g_mtlu ben İlk oğluma hazar kenan ismini verdim ikincisi de erkek olursa Cengizhan yada Alparslan
Mavisperi g_mtlu ilk başta duyana şaşkınlık veren bir isim ama bize göre çok tatlış bir isim başta bir kararsızdim koyduk çokta mutluyum ARDAHAN oldu bebeğimin ismi eşimin memleketi