Kızlar 3200 olmuşuz biz . Sizlerin nasıldı bu haftada
Sevgiiss bugün kontrolüm vardı 2950 olmusuz 37+2yim
Sevgiiss aynı 37 de 3200 du 38 de dogurdum 3410 gram
Sevgiiss tam 37+1′de kontrolümüz var şurda bekleyeyim 😊💜
Sevgiiss 3990dı doğurdum
A70- maşallah canım 🙂
A70- benimkinin kafası 10 gün önde 3200 den azdır dedi ama öyle görünüyormuş 😂😂
37+1de doğum yaptım 3270gr
37+1 de 3100 gramdı