snayglll Planlı bir gebelikti zaten adetime iki gün varken kaset testlerden yapmıştım çok çok silik belli belirsiz bir çizgi vardı. Adet tarihimden 3 gün sonra kan testi verdim ordada 687 çıkmıştı. Şimdi 7 haftalığız çok şükür. 🙏🏻 Hiç yumurtlama dönemine falan bakmamıştım ne zamana denk geliyor diye baya spontane gelişti deneyelim mi deneyelim oldu denk geldi çok şükür. Ama tabi daha sonra adet olucakmış gibi ağrı olması, bel ağrısı ve göğüs hassasiyetim oldu hatta göğüs hassasiyetim devam ediyor ve ara arada adet olucakmışım gibi ağrı oluyor sağlık ocağındaki hemşiremde bunun ilk haftalarda çok normal olduğunu söyledi.