Ozohanim Kizlar bu sabah karnımı çok aşağıda hissediyorum kasıklarda basınç vearada bir giren ağrılar oluyor ayakta durunca sanki bebek ittiriyor bilgisi olan var mı cuma kontrolüm var ama buradan da sorayım dedim
taninmayananne Ozohanim gittiniz mi ne dediler 34+2 yim suan ayni seyi yasiyorum. Bebekte pek hareket etmez oldu, sadece kasiliyor
Ozohanim taninmayananne gittim de bebek çapraz durup ittiriyor dediler bı sıkıntı yok artık böyle olacakmış yeri daraldığı için bizimde canımız acıyor