Kızlar merhaba, şuan gerçekten çok sinirliyim. Üç gün önce bu sayfanın internet sitesi üzerinden 500 TL lik bir alışveriş yaptım ve üç gündür hiçbir şekilde sipariş oluşturulmadı. Sayfa üzerinden sipariş gözükmüyor, mesaj atıyorum geri dönüş yapılmıyor. Bu sayfadan alışveriş yapacak olan varsa lütfen dikkat etsin. Şuan muhatap kimse yok ve param bir şekilde gitti.