Kızlar merhaba diğer tarafta sordum ama tek cevap veren bile olmadı 😬 bebegim bugün 13 günlük oldu. Göbek bağı düştü düşecek çok minik bir yer tutuyo çekmek falan istemedim kendim. Sorum şu ki bu sabah fark ettim. Göbek bağı aşağı inince böyle Göbek deliğin de sanki çok çok minik et parçası var gibi. Internetten arastirdigimda granülom diye bir şey çıktı karşıma. Doktoruma daha sormadım emin olamadım ama en geç yarın sabah resmini aticam. Sizde böyle bir durum yaşayan oldu mu?