minikoglummm Hatırlıyor musunuz kızlar nickinden emin değilim de ikizleri vardı erken doğum yaptı geçenlerde. Şimdi nasıl haberi olan var mı merak ettim aklıma takıldı gözükmüyorda bebekler nasıl acaba
Merve201119 minikoglummm ben görüşüyorum kendisiyle mesajlasiyoruz Şehriban iyi bebekleri hala kuvezdelermis iyiye gidiyor demişti çok şükür 🙏
Kdr_yldz63 minikoglummm evet doğru diyorsun daha bugün gündüz aklıma geldi Urfa’da oturuyordu hatta 🤔
Sehrbnon122 minikoglummm tesekkür ederim canım cok sagol merak edip post açtığın için suan bebeklerim 18 gün küvezdeler yarın görmeye gidecem tekrar suan ikisininde cigerleri gelişmiş dedi doktor entübeden cıkarılacak denmişti en son bakalım yarın ne denilecek gün gün dahada iyi olacaklar insallah sütümü sağıp yolluyorum
minikoglummm Bebekdelisi aynenn inşallah iyidir bebişlerde sağlıklıdır inşallah merak ettim görmedim de ne zamandır
Seyma0323 Sehrbnon122 oo mashAllah entubden çıktarılcak çook güzel haber bu canim🥰 bence 2 hafta içinde eve götürürsün Allah’ın iziniyle. Iyiler ise bile tedbir amaçlı bir kaç gün daha bırakırlar
Bebekdelisi Sehrbnon122 hayırlı haberler al cnm yakında çıkar tamamen inşallah canım haber ber bızede
minikoglummm Sehrbnon122 iyi sevindim canım maşallah daha iyi olsunlar evine götür tez zamanda inşallah 🧿❤️
Sehrbnon122 Seyma0323 umarım cok yakındır o süreç her gece ağlamaktan gözlerim şişti 😥😔 bugun 18 gün ve yanımda olmayışları içimi yakıyor
Sehrbnon122 Neslihan37_ Allah hepsinden hepinizden razı olsun bende hepinizi seviyorum cok tesekkür ederim hepinize😥🙏😔♥️