Kızlar sabah ufak bir pembemsi kanama lekesi gördüm ic camasirimda, doktorumu aradım gel bakalım dedi. Nst de hafif sancim çıktı. Bebek suyunda azalma olmus biraz. Sezeryan planlayalim dedi, ben istemediğimi söyledim yarına kadar bekleyelim o zaman dedi. Sonra aradan 2 saat geçti kahverengi lekelenmem oldu, nişanım geldi. Sonra bir süre sık sık kasılmalarim oldu. Şimdi azaldi bayağı durdu neredeyse. Sizce bu gece doğar mi bebeğimm?