Çikolata deposundan yaptırdım ama kutuyu sadece karton kutuya koyup yolladıkları için kargoda kapağı ezilmiş. Çatpata sarmak zor olmamalıydı sipariş verirseniz rica edin bence sarsınlar. Kolonya şişesi boş ve plastik. Çikolatalar lezzetli baskısı güzel.