SultaD5 bence bekleyin az daha en azından 15ine kadar, benimde hep düzenli gelirdi sonra düzensizleşti bi bakarım 28 gün sonra gelir bi bakarım 35 gün sonra gelir tabi o heyecanla hemen test yapardım ama hüsran çıkardı testlerim 🙄yani beklemek zor ama testi yapıp o negatifi görmek daha zor. Az sabredin en kötü ayın 15inde erken gebelik testi yapın inşallah hayırlısı olsun hakkınızda 💚🙏